Povrat i zamjena
Zamjena kupljenog proizvoda
Ako ustanovite da kupljeni proizvod ne odgovara vašim potrebama unutar 7 dana od prijema, i želite ga zamijeniti, molimo vas da nas kontaktirate i dostavite sljedeće informacije:
- Ime i prezime
- Naziv firme
- Naziv uređaja i serijski broj
- Što biste željeli učiniti s proizvodom
Informacije možete dostaviti u našoj poslovnici, te putem telefona (+387 33 440 444, +387 61 265 555), ili e-maila (
Nakon što zaprimimo vašu informaciju o zamjeni, obavijestit ćemo vas o:
- Mogućnosti zamjene proizvoda za novi
- Mogućnosti povrata novca
Dodatne informacije
Kako biste ostvarili pravo na zamjenu, potrebno je:
- Sačuvati originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom
- Obezbijediti račun i garanciju
- Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja i vidljivih tragova korištenja i habanja
Ako je zamjena moguća, dostavna služba će preuzeti proizvod i vratiti ga na naše skladište. Po dolasku proizvoda na skladište, obavijestit ćemo vas o slanju zamjenskog proizvoda.
Izuzetak
Napominjemo da nije moguće zamijeniti fiskalne uređaje. Kako biste izbjegli eventualne probleme, preporučujemo da poslušate savjet naših stručnjaka prilikom odabira fiskalnog uređaja.
Obavještenje o zamjeni
Obavještenje o zamjeni ili odbijanju zahtjeva za zamjenu ćete dobiti unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno. Realizacija zahtjeva ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za zamjenu bit će najkasnije unutar 15 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za zamjenu). Ako ne dobijete povratnu informaciju u navedenom roku, kontaktirajte nas na +387 33 440 444, +387 61 265 555 ili e-mailom na
Nastojat ćemo da vaš zahtjev za zamjenu riješimo na obostrano zadovoljstvo. Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:30 do 16:00h, te subotom od 09:00 do 14:00h. Nedjeljom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.